Viral kampagne for Bajrami Bolsjer

 

I forbindelse med en PR-indsats for Bajrami Bolsjer gennemførte vi en konkurrence, hvor deltagere kunne nominere hinanden som store bolsje-elskere. Alle der accepterede invitationen fra vores virale værktøj, TippingTool, lavede samtidigt signup på et nyhedsbrev.

 

Hent PR-materialet >>>

 

Se eks. på omtale >>>

 

 

 

Præsentationsmateriale - Sociale Medier

 

Danskerne har taget de digitale sociale medier til sig i en grad, så vi nu er verdensførende i forhold til indbyggertal på en lang række af de gratis Web 2.0-tjenester. Det gør de sociale medier særdeles interessante i et kommunikationsperspektiv.

 

Hent præsentation som pdf her >>>

 

 

 

       

                                     

 

Viral

 

 

Spredning af budskaber og information gennem virale kampagner og sociale netværk er yderst effektivt, når det virker. Men kun når kommunikationen er nøjagtigt tilpasset målgruppen, og den udførte seeding er minutiøs og velovervejet, er der chance for succes. Vi har udviklet en række unikke værktøjer, der kan sikre kampagnernes gennemslagskraft.

 

 

   

 

   

 

Præsentationsmateriale - TippingTool

 

Tipping Tool er værktøjet, der kombinerer den virale kampagne med datamining og indsamling af permissions. I præsentationsmaterialet demonstrerer vi mulighederne.

 

Hent præsentation som pdf her >>>