Viral kampagne for Bajrami Bolsjer
I forbindelse med en PR-indsats for Bajrami Bolsjer gennemførte vi en konkurrence, hvor deltagere kunne nominere hinanden som store bolsje-elskere. Alle der accepterede invitationen fra vores virale værktøj, TippingTool, lavede samtidigt signup på et nyhedsbrev.
Hent PR-materialet >>>
Se eks. på omtale >>>

Præsentationsmateriale - Sociale Medier
Danskerne har taget de digitale sociale medier til sig i en
grad, så vi nu er verdensførende i forhold til
indbyggertal på en lang række af de gratis Web 2.0-tjenester.
Det gør de sociale medier særdeles interessante
i et kommunikationsperspektiv.
Hent præsentation som
pdf her >>>
|

Viral
Spredning af budskaber og information gennem virale kampagner og sociale
netværk er yderst effektivt, når det virker. Men kun når kommunikationen
er nøjagtigt tilpasset målgruppen, og den udførte seeding er
minutiøs og velovervejet, er der chance for succes. Vi har udviklet
en række unikke værktøjer, der kan sikre kampagnernes gennemslagskraft.
Præsentationsmateriale - TippingTool
Tipping Tool er værktøjet, der kombinerer den virale kampagne
med datamining og indsamling af permissions. I præsentationsmaterialet
demonstrerer vi mulighederne.
Hent præsentation som pdf her
>>>
|